Goodyear Ultragrip Arctic 2 Tuulilasi

Vertailuun valittiin kahdeksan osallistujaa. Tulokkaalle huippupisteet kaikissa testin jääkokeissa. Polttoainetaloudellisuus liittyy renkaan vierintävastukseen. Continental ContiIceContact 2. Valitse auton merkki Valitse merkki.

Pian tupruaa lunta: Mikä on Suomen paras talvirengas? Katso testitulokset!

Korkean nopeusluokan rengas omaa Keski-Euroopan kitkoille tyypillisesti pito-ominaisuuksia myös jäällä ja lumella, mutta meikäläisiin talviolosuhteisiin siitä, tai vastaavista renkaista ei OLE. Pohjoismaisiin olosuhteisiin kehitetyissä kitkarenkaissa on pehmeämpi kumiseos, joka kestää alhaisempia lämpötiloja ja tuottaa optimaalisen pidon jäisillä ja lumisilla teillä. LMC Element T Testin lähtökohtana pidettiin Pohjoismaisia talviolosuhteita, eli vaihtelevia sääolosuhteita kovista pakkasista lumeen, loskaan, jäähän ja kuivaan asvalttiin. Leveämmät urat ja suurempi lamellitiheys sekä olkaalueiden syvät lumiurat takaavat paremman pureutumisen lumeen ja paremman pidon kaikissa lumisissa olosuhteissa.

goodyear ultragrip arctic 2 tuulilasi

Tekniikan Maailma ja talven haastajat

Polttoainetaloudellisuus luokitellaan asteikolla A paras — E huonoin. Nokian Autonrenkaat manipuloi renkaiden testituloksia — asiakkaille ei hyvityksiä näytön puuttuessa. Lisäksi sen on oltava hiljainen ja taloudellinen. Tuulilasi keskittyi tällä kertaa pelkkiin nastarenkaisiin. CF Moto.

hugo boss tonic parfum

Talvirengastesti osoittaa: tässä ovat renkaiden parhaat ja heikoimmat

Nastarengasvertailuissa saatiin kuitenkin kolme voittajaa. NastarenkaatAnkarissa talviolosuhteissa joissa teiden jäätyminen on yleistä, paras mahdollinen pito ja lyhin jarrutusmatka saavutetaan nastarenkailla. Ajoneuvoosi ei sovi mikä tahansa rengas Anna meidän etsiä sinulle sopiva rengas. Michelin X-Ice North 4. Testin parhaimmisto nappasi Tekniikan Maailmalta vain kaksi tähteä.

Goodyear – Ultragrip Arctic 2

Goodyear Ultra Grip Ice Arctic 8,8. Uusi UG Arctic 2 asettaa uuden standardin jarrutuskyvyssä jäällä. Tekniikan Maailma vertaili nastat ja kitkat, Tuulilasi pelkät nastat. Nokian Renkaat manipuloi renkaiden testituloksia — asiakkaille ei hyvityksiä näytön puuttuessa. Lehden mukaan suuria eroja kertyi muun muassa jäällä tehdyissä jarrutuskokeissa. Nastarenkaille lumella ajettua mäkikoetta pidettiin rankkana koettelemuksena, vaikka nastat pysyivätkin kiinni testirenkaissa hyvin.

Julkaistu
Kategoria(t): Lapset